Publikationen
-
Corsten, D.; Kucza, Gunther; Hänni, C.,
2004.
Logistik Heute.
2004(6).
-
Tellkamp, Christian; Angerer, Alfred; Fleisch, Elgar; Corsten, Daniel,
2004.
Improving data quality and supply chain performance with RFID : evidence from the retail industry.
Cutter Business Technology Journal.
17(9), S. 19-24.
-
Småros, Johanna; Angerer, Alfred; Fernie, John; Toktay, L. Beril; Zotteri, Giulio,
2004.
Logistics processes of European grocery retailers : research report.
Working Paper Series
.
INSEAD.
Verfügbar unter: https://sites.insead.edu/facultyresearch/research/doc.cfm?did=1413
-
Littmann-Wernli, Sabine; Scheidegger, Nicoline,
2004.
Mit sozialem Kapital durch die "gläserne Decke".
In:
Peters, Sibylle; Schmicker, Sonja; Weinert, Sybille, Hrsg.,
Flankierende Personalentwicklung durch Mentoring.
München:
Hampp.
S. 49-63.
Weiterbildung, Personalentwicklung, Organisationales Lernen ; 2.
-
Scheidegger, Nicoline; Osterloh, Margit,
2004.
One network fits all? : Effekte von Netzwerkcharakteristika auf Karrieren.
In:
Pasero, Ursula; Priddat, Birger P., Hrsg.,
Organisationen und Netzwerke : der Fall Gender.
Wiesbaden:
VS Verlag für Sozialwissenschaften.
S. 199-226.
Verfügbar unter: https://doi.org/10.1007/978-3-322-80569-0
-
Smaros, Johanna; Angerer, Alfred; Fernie, John; Tokay, Beril; Zotteri, Giulio,
2004.
In:
Logistics Research Network Annual Conference, Dublin, Ireland, 9-10 September 2004.
-
Meyer-Ferreira, Peter,
2004.
Strategisches HR-Controlling als Erfolgsfaktor.
HR Today.
2004(4), S. 3.
-
Corsten, D.; Straube, F.; Kucza, Gunther,
2003.
Automobilwoche.
-
2003.
Bamberg:
-
Polonsky, Michael; Schuppisser, Stefan; Beldona, Srikanth,
2003.
Developing relationships : a nonlinear process[Paper].
In:
Falt, Helen, Hrsg.,
Research in contemporary issues of marketing : best paper series of the inaugural Australian Conference of the Chartered Institute of Marketing : a research volume.
Inaugural Australian Conference of the Chartered Institute of Marketing, Sydney, Australia, 20-22 August 2003.
South Penrith:
School of Marketing and International Business.
S. 51-66.