Publications and projects according to DDC
Publications
Publications and projects according to DDC 659: Advertising and public relations
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Szyszka, Peter,
2004.
Berufsprofil durch Bildungsarbeit? : Werkstattbericht zur PR-Bildungssituation [paper].
In:
Die Zukunft der Kommunikationsberufe : Ausbildung, Berufsfelder, Arbeitsweisen.
Jahrestagung der Deutschen Gesellschaft für Publizistik- und Kommunikationswissenschaft (DGPuK), Hannover, Deutschland, 30. April - 02. Mai 2003.
Konstanz:
UVK.
pp. 71.
Schriftenreihe der Deutschen Gesellschaft für Publizistik- und Kommunikationswissenschaft ; 31.
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Szyszka, Peter,
2004.
Integrierte Kommunikation als Kommunikationsmanagement : Positionen - Probleme - Perspektiven
.
In:
Köhler, Tanja, ed.,
Public Relations : Perspektiven und Potentiale im 21. Jahrhundert..
Wiesbaden:
VS Verlag für Sozialwissenschaften.
pp. 199.
Available from: https://doi.org/10.1007/978-3-322-80850-9
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Szyszka, Peter,
2004.
Manipulation oder Informationsvermittlung? : zum Verhältnis von Produkt-PR und Journalismus.
Medienwissenschaft Schweiz.
2004(2), pp. 72-79.
Available from: https://doi.org/10.5169/seals-790657
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Szyszka, Peter,
2004.
.
In:
Röttger, Ulrike, ed.,
Theorien der Public Relations : Grundlagen und Perspektiven der PR-Forschung.
Wiesbaden:
VS Verlag für Sozialwissenschaften.
pp. 149-168.
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Szyszka, Peter,
2004.
Public Relations und Öffentlichkeitsarbeit : Einführung in die Grundlagen
.
In:
Öffentlichkeitsarbeit für Nonprofit-Organisationen.
Wiesbaden:
Gabler.
pp. 31.
Projects
Projects according to DDC 659: Advertising and public relations
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Digital Advertising Transparency Study 2023
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Google Ads Training for MedTech
After a long period of organic growth of the Google Ads account, the client had decided to approach a restructuring of the Google Ads account. The team of the centre for Digital Marketing & Marketing Technology of the Institute for Marketing Management created a Google Ads training, in order to prepare for the ...
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Trusted Loyalty Poinz
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Ad Fraud Detection Tools Plattform
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Digital communication strategies for the cultural sector in the Lake Constance region
This research project will investigate how a communication strategy for the marketing and communication of the diverse cultural activities and sites in the Lake Constance region could be shaped. For a sustainable strategy development the digitization of the communication, by which also the cultural sector has ...