Publications and projects according to DDC
Publications
Publications and projects according to DDC 659: Advertising and public relations
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Urbahn, Katharina,
2013.
Textmuster : Schreiben in verständlichen Textsorten
.
In:
Stücheli-Herlach, Peter; Perrin, Daniel, eds.,
Schreiben mit System : PR-Texte planen, entwerfen und verbessern.
Wiesbaden:
Springer.
pp. 151-166.
Available from: https://doi.org/10.1007/978-3-531-19621-3_9
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Münch, Peter; Ziese, Hella, eds.,
2012.
Corporate Identity : wie Unternehmensidentität aufgebaut, entwickelt und rechtlich abgesichert wird.
Zürich:
Schulthess.
ISBN 978-3-7255-6422-4.
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Hallier Willi, Christine,
2012.
Corporate Identity Online : wie Online-Kommunikation die Wahrnehmung des Unternehmens beeinflusst
.
In:
Münch, Peter; Ziese, Hella, eds.,
Corporate Identity : wie Unternehmensidentität aufgebaut, entwickelt und rechtlich abgesichert wird.
Zürich:
Schulthess.
pp. 34-49.
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Stücheli-Herlach, Peter,
2012.
Kommunikation : Öffentlichkeits- und Medienarbeit
.
In:
Bergmann, Andreas, ed.,
Managementleitfaden öffentliche Verwaltung : Grundlagen, Mustervorlagen, Checklisten.
Zürich:
WEKA.
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Reidenbach, Judith; Jeker Weber, Karin,
2012.
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In:
Münch, Peter; Ziese, Hella, eds.,
Corporate Identity : wie Unternehmensidentität aufgebaut, entwickelt und rechtlich abgesichert wird.
Zürich:
Schulthess.
pp. 50-64.
Projects
Projects according to DDC 659: Advertising and public relations
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Digital Advertising Transparency Study 2023
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Google Ads Training for MedTech
After a long period of organic growth of the Google Ads account, the client had decided to approach a restructuring of the Google Ads account. The team of the centre for Digital Marketing & Marketing Technology of the Institute for Marketing Management created a Google Ads training, in order to prepare for the ...
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Trusted Loyalty Poinz
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Ad Fraud Detection Tools Plattform
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Digital communication strategies for the cultural sector in the Lake Constance region
This research project will investigate how a communication strategy for the marketing and communication of the diverse cultural activities and sites in the Lake Constance region could be shaped. For a sustainable strategy development the digitization of the communication, by which also the cultural sector has ...