Publications and projects according to DDC
Publications
Publications and projects according to DDC 401.9: Psycholinguistics and sociolinguistics
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Holzer, Jacqueline; Stocker, Christa,
2004.
Soziolinguistik : neuere Entwicklungen
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In:
Linke, Angelika; Nussbaumer, Markus; Portmann, Paul R., eds.,
Studienbuch Linguistik.
Tübingen:
Niemeyer.
pp. 366-371.
Germanistische Linguistik ; 121.
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Jekat, Susanne Johanna; Rossi, Alessandra,
2003.
In:
Sprache[n] in der Wissensgesellschaft : Universität Tübingen, 25. - 27.9.2003.
34. Jahrestagung der Gesellschaft für Angewandte Linguistik (GAL), Tübingen, Deutschland, 25.-27. September 2003.
GAL.
Abstracts zur ... Jahrestagung der Gesellschaft für Angewandte Linguistik ; 34.
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Bell, Nick; Stotz, Daniel,
2002.
Sprachenlernen im Baukastensystem : wissenschaftlicher Schlussbericht KTI DO-RE-Projekt 00030.1.
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Jekat, Susanne Johanna,
1994.
Temporalität : zum Einfluss der Sprachstruktur auf die Ausbildung von Konzepten [paper].
In:
Bosch, Peter; Habel, Christopher, eds.,
Kognitive Grundlagen für interlinguabasierte Übersetzung : Papiere der Arbeitsgruppe 6 der Jahrestagung der Deutschen Gesellschaft für Sprachwissenschaft am 9. - 11. März 1994 in Münster/Westfalen.
Jahrestagung der Deutschen Gesellschaft für Sprachwissenschaft (DGfS), Münster, Deutschland, 9.-11. März 1994.
Heidelberg:
Institute for Logic and Linguistics (ILL), IBM Deutschland Informationssysteme, Scientific Centre.
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Jekat-Rommel, Susanne Johanna,
1994.
Frankfurt am Main:
Peter Lang.
Europäische Hochschulschriften, Reihe 21, Linguistik ; 145.
ISBN 3-631-47448-2.
Projects
Projects according to DDC 401.9: Psycholinguistics and sociolinguistics
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Affective Responses to AI in Language Work
In an era of globalisation, digitalisation, and the increasing use of AI (Artificial Intelligence), it is the aim of this joint multi-site project to ethnographically assess the lived experiences and affective effects of this technological transformation on multilingual language work in multinational institutions in ...
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Identifying and understanding Native Ads
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The "Narrative Recherche" as an artistic method in a Municipal Context
The company is subject to change processes. And with it organizations, institutions and companies. The way we think, act and communicate is changing. How do we respond to these changes? How do we shape change? With which images, with which stories do we tell about ourselves? How do we give our social, our ...
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Questioning Sequences in Coaching (QueSCo)