Publications according to DDC658: Allgemeines Management
-
Weber, Clara; Bébié-Gut, Pascale; Riebli, Alyssa; Windlinger Inversini, Lukas,
2022.
Gruppe. Interaktion. Organisation. Zeitschrift für Angewandte Organisationspsychologie (GIO).
Available from: https://doi.org/10.1007/s11612-022-00631-y
-
Weber, Clara; Golding, Sarah E.; Yarker, Joanna; Lewis, Rachel; Ratcliffe, Eleanor; Munir, Fehmidah; Wheele, Theresa P.; Häne, Eunji; Windlinger, Lukas,
2022.
Frontiers in Psychology.
13(863197).
Available from: https://doi.org/10.3389/fpsyg.2022.863197
-
Gerber, Marius; Grund, Sven,
2022.
Glaubenssätze überwinden dank People Analytics : auch in KMU möglich.
Personal Schweiz.
2022(03), pp. 40-41.
-
2022.
Personal Schweiz.
2022(1), pp. 49.
-
Rüeger, Brian; Klaas, Michael; Müller, Steffen; Graf, Sandro,
2022.
.
In:
Rüeger, Brian; Merdzanovic, Adis; Wyss, Saskia, eds.,
Marketingmanagement : Building and Running the Business : mit Marketing Unternehmen transformieren.
Zürich:
Versus.
pp. 267-285.
-
Egli, Philipp; Wohlwend, Marc,
2022.
HR Today.
2022(4), pp. 35.
Available from: https://www.hrtoday.ch/de/article/knackpunkt-berufskrankheit
-
Klingebiel, Maximilian; Klingebiel, Norbert,
2022.
Kosten- und Umsatzsynergien als Akquisitionsmotiv : eine Bestandsaufnahme.
Zeitschrift für internationale Rechnungslegung.
2022(2), pp. 69-76.
Available from: https://beck-online.beck.de/?vpath=bibdata%2fzeits%2fIRZ%2f2022%2fcont%2fIRZ.2022.69.1.htm#S69
-
Zimmer, Marcus; v. Wangenheim, Florian; Salonen, Anna,
2022.
Marketing Review St. Gallen.
39(03), pp. 22-28.
-
2022.
Kundensegmente, Kundenbeziehungen, Kanäle und Distribution
.
In:
Rüeger, Brian; Merdzanovic, Adis; Wyss, Saskia, eds.,
Marketingmanagement : Building and Running the Business : mit Marketing Unternehmen transformieren.
Zürich:
Versus.
pp. 99-112.
-
Pichel, Kerstin; Tschochohei, Heinrich; Guta, Lisa-Marie,
2022.
Leadership für nachhaltiges Wirtschaften
.
In:
Baumast, Annett; Pape, Jens, eds.,
Betriebliches Nachhaltigkeitsmanagement.
Stuttgart:
Ulmer.
pp. 102-127.
Available from: https://doi.org/10.36198/9783838550220
-
Beurer-Züllig, Bettina; Rozumowski, Anna; Klaas, Michael,
2022.
Let me entertain you : the influence of augmented reality on purchasing intention in e-commerce [paper].
In:
Proceedings of the 55th Hawaii International Conference on System Sciences.
55th Hawaii International Conference on System Sciences (HICSS), Virtual, 3-7 January 2022.
Honolulu:
University of Hawai'i at Manoa.
pp. 4933-4942.
Proceedings of the 55th Hawaii International Conference on System Sciences.
Available from: https://doi.org/10.21256/zhaw-24752
-
2022.
Management der Unternehmensmarke
.
In:
Rüeger, Brian; Merdzanovic, Adis; Wyss, Saskia, eds.,
Marketingmanagement : Building and Running the Business : mit Marketing Unternehmen transformieren.
Zürich:
Versus.
pp. 213-228.
-
2022.
.
In:
Rüeger, Brian; Merdzanovic, Adis; Wyss, Saskia, eds.,
Marketingmanagement : Building and Running the Business : mit Marketing Unternehmen transformieren.
Zürich:
Versus.
pp. 229-243.
-
2022.
.
In:
Rüeger, Brian; Merdzanovic, Adis; Wyss, Saskia, eds.,
Marketingmanagement : Building and Running the Business : mit Marketing Unternehmen transformieren.
Zürich:
Versus.
pp. 244-254.
-
2022.
.
In:
Rüeger, Brian; Merdzanovic, Adis; Wyss, Saskia, eds.,
Marketingmanagement : Building and Running the Business : mit Marketing Unternehmen transformieren.
Zürich:
Versus.
pp. 185-212.
-
2022.
.
In:
Rüeger, Brian; Merdzanovic, Adis; Wyss, Saskia, eds.,
Marketingmanagement : Building and Running the Business : mit Marketing Unternehmen transformieren.
Zürich:
Versus.
pp. 164-184.
-
Zumstein, Darius; Oswald, Carmen; Gassner, Marc; Thüring, Urs; Völk, Klaus; Mäder, Laura,
2022.
Winterthur:
ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften.
Available from: https://doi.org/10.21256/zhaw-3130
-
2022.
Marketing und die kundenzentrierte Transformation des ganzen Unternehmens
.
In:
Rüeger, Brian; Merdzanovic, Adis; Wyss, Saskia, eds.,
Marketingmanagement : Building and Running the Business : mit Marketing Unternehmen transformieren.
Zürich:
Versus.
pp. 286-289.
-
2022.
.
In:
Rüeger, Brian; Merdzanovic, Adis; Wyss, Saskia, eds.,
Marketingmanagement : Building and Running the Business : mit Marketing Unternehmen transformieren.
Zürich:
Versus.
pp. 52-66.
-
Geppert, Tim; Anderegg, Jan; Frei, Leoncio; Moeller, Simon; Deml, Stefan; Sturzenegger, David; Ebert, Nico,
2022.
In:
Proceedings of the 55th Hawaii International Conference on System Sciences.
55th Hawaii International Conference on System Sciences (HICSS), virtual, 3-7 January 2022.
Honolulu:
University of Hawai'i at Manoa.
pp. 6822-6829.
Available from: https://doi.org/10.24251/HICSS.2022.824
-
2022.
Prozesse und Prozessautomatisierung im Marketing
.
In:
Rüeger, Brian; Merdzanovic, Adis; Wyss, Saskia, eds.,
Marketingmanagement : Building and Running the Business : mit Marketing Unternehmen transformieren.
Zürich:
Versus.
pp. 255-266.
-
Ernst, Luis-Eduardo,
2022.
Winterthur:
ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften.
Available from: https://doi.org/10.21256/zhaw-25235
-
Suter, Michael,
2022.
Winterthur:
ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften.
Available from: https://doi.org/10.21256/zhaw-25295
-
West, Shaun; Meierhofer, Jürg; Mangla, Utpal, eds.,
2022.
Smart services summit : smart services supporting the new normal.
Fourth Smart Services Summit, Zurich, 22 October 2021.
Cham:
Springer.
Progress in IS.
ISBN 978-3-030-97041-3.
Available from: https://doi.org/10.1007/978-3-030-97042-0
-
Jordan, Niccole; Streichenberg, Urs; Griesinger, Marcel,
2022.
Expert Focus.
2022(2), pp. 35-40.